Úklid kanceláří od profesionálů
Před každou menší i větší firmou vyvstává otázka, jak se postarat o úklid kanceláří a případně i dalších prostor, jako jsou různé zasedací místnosti, kuchyňky, jídelny a koupelny. Firmy s velkými prostory zaměstnávají vlastní uklízecí síly, menším firmám se to většinou nevyplatí. Jak ale najít tu správnou osobu na úklid? Rozhodně na to nejděte přes inzerát Hledám paní na úklid kanceláří Praha. Profesionální a kvalitní služby spíše nabídnout uklízecí agentury.
Mnozí manageři a majitelé firem už pochopili, že uklizená a čistá kancelář je prvním krokem k efektivitě a spokojenosti zaměstnanců. Pokud navíc ve firemních prostorách často přijímáte zákazníky a klienty, je naprosto nezbytné, aby kanceláře působily příjemným, a hlavně čistým dojmem. Mějte na paměti, že i taková drobnost může mít zásadní vliv na uzavření důležité spolupráce či nového obchodu.
Externí uklízecí agentura šetří peníze a starosti
Firmy již dnes chápou, že řešení pravidelného úklidu přes profesionální agenturu je nejlevnější, a hlavně nejspolehlivější řešení. Pokud přistoupí majitelé firem na úklid od soukromých osob, hůře se shánějí reference a je také velká pravděpodobnost, že ona sympatická a usměvavá důchodkyně se bude cítit unavená a po pár týdnech vám úklid vypoví. To se vám v profesionální agentuře stát nemůže, domluvíte-li se na pravidelné služby, je už jejich starostí, jak seženou kvalifikované pracovníky.
Pokud byste chtěli zaměstnat uklízečku na klasický pracovní poměr, jsou náklady už neúměrně vyšší a je otázkou, jak pak vyřešíte delší dovolenou či třeba pracovní neschopnost?
Agentury nabízí profesionální služby
Nespornou výhodou agentur je fakt, že již uklidili stovky či dokonce tisíce podobných kanceláří a jejich technika je ověřená a vypilovaná. Přinesou si vlastní čistící prostředky i veškeré nástroje, které mají ověřené dlouholetou praxí. Pokud máte specifické časové požadavky na úklid, agentura se vám také přizpůsobí snadněji než ona starší důchodkyně. Úklid v pozdních večerních hodinách či o víkendu nebývá žádný problém.
Jak často úklid kanceláří vyžadovat?
Pokud jste vybrali zkušenou a ověřenou uklízecí agenturu, vyvstává poslední otázka, a to jak často by k vám uklízeči měli přicházet. Odvíjí se to samozřejmě od míry znečištění, což se může v různých firmách lišit. Pokud například zaměstnanci pracují několik dní v týdnu z domova, bude kancelář vyžadovat mnohem menší péči, než když bude kancelář obsazená prakticky nonstop až sedm dní v týdnu. Běžné jdou dnes dog friendly kanceláře, kde mohou zaměstnanci přicházet se svými psími mazlíčky. Pokud tento benefit zaměstnancům nabízíte, pamatujte na to i při rozvahách o úklidu.
Nezapomínejte na pravidelný velký úklid
Až budete s agenturou domlouvat podmínky spolupráce, rovnou nastavte i pravidla pro větší úklid, jako je mytí oken, uklízení kuchyňské linky či čištění čalounění kancelářských židlí. Pokud si všechny tyto činnosti domluvíte předem, nemusíte už pak v průběhu roku na nic myslet a agentura bude termíny hlídat za vás.