Close
Vyber jazyk
Praha Praha
Česko
Praha Brno
Bělorusko
Minsk
Ukrajina
Kyjev
Lotyšsko
Riga
Slovensko
Bratislava
Spojené státy
New York
+420 910 922 400
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Darovat úklid Darovat úklid
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Darovat úklid Darovat úklid
Česko
Bělorusko
Ukrajina
Lotyšsko
Slovensko
Spojené státy

Co potřebujete vědět, než se začne s úklidem

Doba čištění

Máme pevné ceny. Vypočítáváme je na základě sady služeb a toho, kolik času je na ní stráveno. Ve skutečnosti máme pevné ceny za určité služby, soubor služeb a pracovní dobu zaměstnanců. Například mytí trouby vždy stojí 45 CZK – i když je třeba ji čistit hodinu a půl. Náklady na čištění jednopokojového bytu se však počítají na základě tří až čtyř hodin práce. Pokud je to 6 hodin, můžeme vás požádat o zaplacení 2 hodin navíc – upozorníme vás předem a dohodneme se na tom s vámi.

Při objednávání přes web se vpravo zobrazuje přibližná doba úklidu, naši manažeři to hlásí telefonicky. Pokud potřebujeme dalších 40 minut, náklady na čištění se nezmění. Pokud více, budeme vás otevřeně a okamžitě informovat, že se cena změní. To se obvykle děje na samém začátku úklidu. Dodatečné časové náklady jsou 250 czk/h. Pokud jsou zpoždění v úklidu způsobena naší vinou, neplatíte za to nic navíc.

V 99 % případů se cena úklidu nemění.

Závěrečný úklid

Tento termín používáme jen zřídka. Každý z našich úklidů je plný, obecně lze považovat za běžný úklid plus velké množství doplňkových služeb. Pokud potřebujete uklidit byt, kde jste neuklízeli / nežili / něco se stalo několik let, měla by být taková služba projednána osobně. S největší pravděpodobností se bude jednat o hodinovou práci s cenou 250 CZK/h.

Proč se náklady mohou změnit

Nejčastějším důvodem je nesprávný počet oken. Pokud mluvíme o několika nespočtených křídlech, ani vám o tom neřekneme, cena zůstane stejná.

Druhým důvodem je, že byt byl zrekonstruován, ale bylo nařízeno obvyklé čištění. V takovém případě vás neprodleně informujeme o dalších tarifech.

Třetím důvodem je stupeň kontaminace. V takové situaci hlásíme počet hodin, na které je úklid navržen, a nabízíme platbu za další hodiny. Obvykle jsme schopni přesně odhadnout požadovanou pracovní dobu ještě před zahájením čištění. Pokud ve výpočtech uděláme chybu, neplatíte za to.

Jak počítáme okna?

Jedno okno v našem chápání jsou dvě křídla, která nejsou v podlaze. Mohou mít různé velikosti, což nemá vliv na cenu. Jedno křídlo v podlaze je okno. Dvojitá okna jsou dvě okna. V zimě okna čistíme z jedné strany, zevnitř. Pokud jsou okna dvojitá, pak se v zimě myjí i z jedné strany (během tohoto období se náklady snižují).

Když dorazí dva lidé

Pokud doba úklidu přesáhne 10 hodin, určitě vyšleme dva zaměstnance. V některých případech a na vaši žádost můžeme poslat dvě osoby na malý úklid. Uveďte to při objednávání.

Zrušení objednávky

Snažíme se vám nevolat poté, co jste zadali objednávku. Zobrazí se zvláštní zpráva, že objednávka byla potvrzena. SMS o potvrzení objednávky je odeslána osobou a to znamená, že pro vaši objednávku byl nalezen zaměstnanec. Pokud se zeptáte na jakékoli dotazy v poli „Další informace" − zavoláme vám zpět / napíšeme vám. Pokud jste si poznamenali, že v domě je sprchový kout nebo domácí zvířata, nebudeme vás obtěžovat, ale víme, že jsme tyto informace přijali. Objednávku můžete zrušit (upravit), aniž byste nám zavolali, 12 hodin před zahájením úklidu ve svém osobním účtu. V ostatních případech nám musíte napsat nebo zavolat.

Platba za objednávku

Přijímáme dva způsoby platby – hotovost (po úklidu) a kartu online, a to i po úklidu. Spolupracujeme také s právnickými osobami.

Může jedna osoba kvalitně uklízet po dobu 6−8 hodin

Ano, to je normální situace při úklidu. Zaměstnanci a zaměstnankyně si dělají přestávky a rozloží si svou sílu. V případě potřeby vyšleme na pomoc druhou osobu.

Kdo jsou naši zaměstnanci

Máme velký a zkušený tým. Všichni zaměstnanci procházejí výběrovým a školicím řízením. Máme zaměstnance s více než 500−600 úklidy, průměrný počet úklidů provedených jedním zaměstnancem je v současné době více než 100.

Postupujte podle pokynů

Můžeme někdy umýt lustr nebo stěny, i když naše pokyny říkají, že ne? Ano. Musím za to vždy platit? Ne. Situaci vyhodnocují naši specialisté na místě, stejně jako manažeři při přijímání objednávky.

Úklid po rekonstrukci

Naše chápání toho, co dostanete po takovém čištění, je velmi jednoduché: čistý byt, ve kterém můžete žít. Cena za čištění po opravě je vždy pevná a známá před zahájením prací.

Čas zahájení úklidu

Někdo potřebuje, abychom přišli přesně v čase uvedeném na webu, ale vycházíme ze skutečnosti, že úklid by měl začít již ve stanoveném čase. Proto naši zaměstnanci dorazí 10 minut před stanoveným časem. Pokud potřebujete, aby přišli přesně v dohodnutém čase, zanechte poznámku při objednávce.

Při objednávání můžete také vybrat možnost „Začít úklid kdykoliv". V takovém případě vás manažeři budou kontaktovat den předem a my určíme, kdy úklid začne.

Uklízečky

Ne všechny skvrny lze vyčistit. Nemůžeme zaručit 100% výsledek, ale můžeme zaručit maximální úsilí ze strany našich zaměstnanců a dodržování postupu. Máme nejnižší procento stížností na chemické čištění − v 99 procentech případů se nábytek stává znatelně čerstvějším a čistším a zákazníci jsou spokojeni.

Nároky

Reklamace na kvalitu úklidu přijímáme do tří dnů po jeho dokončení. Ale pokud jste nebyli doma nebo jste si všimli zjevných porušení o týden později − napište nám. Okamžitě kontaktujeme zaměstnance, prostudujeme fotografie a do jednoho dne vám odpovíme.